Из истории философской мысли народов СССР / Моск.гос. пед. ин-т им. В.И. Ленина ; Ред. колл. : Д.Ф. Козлов(отв.ред.), М.П. Лебедев, М.И. Шумаков.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Ученые записки Московского государственного педагогического института им. В.И. Ленина ; 171Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Б. и., 1962.Նկարագրություն։ 403 сԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Պատճենի համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 1Ф И-32 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0307859 | |||
Book | Fundamental Scientific Library | Աշոտ Հովհաննիսյանի անհատական հավաքածու | Иоан/586 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Cirq | FL0447430 | |||
Book | Linguistic University Library | Depository | 1(c43)(09) И 31 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One semester | LU0056927 | |||
Book | Linguistic University Library | General | 1(c 43)(09) И 31 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0046026 | |||
Book | Linguistic University Library | Depository | 1(c43)(09) И 31 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | LU0056927 | Հասանելի | One Year Loan | BUL002112 | ||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 87.3(2) / И 32 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL183147 | |||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 87.3(2) / И 32 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL236466 | |||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 87.3(2) / И 32 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL236467 | |||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 87.3(2) / И 32 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL236468 |
Դիտման Linguistic University Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։