Художники «Боевого карандаша» / Ю. Трунев; Ред. И. Астапов.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Боевой карандашՀրատարակման մանրամասներ։ Ленинград : Художник РСФСР, 1977.Նկարագրություն։ 16 cтр. : фотоилл. ; 27 cмԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Children's Library | Նախադպրոցական և 1-4-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | 85.15 Т-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0429645 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.15 Т-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370137 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.15 Т-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370138 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.15 Т-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370139 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.15 Т-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370140 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.15 Т-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370141 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.15 Т-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370142 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.15 Т-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370143 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.15 Т-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0370144 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | B / 7758 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL0893083 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։