Гроза : Бесприданница : Для 9-го класса / А.Н. Островский; Дядя Ваня; Три сестры; Вишневый сад / А.П. Чехов; Послесл. В. Хализева.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Школьная библиотека мировой драматургииՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Искусство, 1969.Նկարագրություն։ 399 стр. ; 21 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 2-րդ գրապահոց | O-77 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | AU0451040 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 3-րդ գրապահոց | О-77 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0424501 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/488124 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0262503 | ||
Book | Gegharkunik Regional Library | Սպասարկման բաժին | 84 О-77 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | GL0058752 | ||
Book | Lori Regional Library | Աբոնեմենտ | 84.Р1 / О 77 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days loan | LRL223456 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р О-77 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0281491 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р О-77 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0281505 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р О-77 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0281719 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.71-93 / О-777 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1374978 | ||
Book | Syunik Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | 84 / О-77 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | SL0062771 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Постраничные сноски
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։