Пещера Рыжего монаха : Приключенческая повесть: Для сред. возраста / Г.А. Коробейников; Рис. Г. Акулова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1985.Նկարագրություն։ 272 с. : ил. ; 22 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | P K-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0291654 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | P K-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0341875 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | P K-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0089718 | ||
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Ст Р К-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0419742 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р К-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0261425 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р К-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0261885 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р К-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0261886 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р К-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0329480 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.71-93 / К-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1373865 | ||
Book | Syunik Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | 84Р / К-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | SL0060594 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։