О профессии комбайнера : (Комбайн вчера, сегодня, завтра) / М.Н. Портнов.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Профтехобразование. Сельскохозяйственные машины и орудияՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Высшая школа, 1981.Նկարագրություն։ 160 с. : рис. ; 20 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 631.3(03) П-60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0217622 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 631.3(03) П-60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0217609 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 631.3(03) П-60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0217610 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 631.3(031) П-60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0231771 | ||
Book | Aragatsotn Regional Library | Depository | 40 П 60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | AGL069729 | ||
Book | Aragatsotn Regional Library | Depository | 40 П 60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | AGL069730 | ||
Book | Ararat Regional Library | Սպասարկման բաժին | 40.72 П 60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | ARL076439 | ||
Book | Ararat Regional Library | Սպասարկման բաժին | 40.7 П 60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | ARL075963 | ||
Book | Ararat Regional Library | Ընթերցասրահ | 40,72 П 60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | ARL054877 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 631.354 П-60 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0156278 |
Դիտման Aragatsotn Regional Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Библиогр. в подстроч. примеч.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։