Последовательные методы в распознавании образов и обучении машин / К. Фу ; Пер. с англ. Э.Ф. Зайцева ; Под ред. Л.А. Мееровича и др.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Теоретические основы технической кибернетикиՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Наука. Гл. ред. физ.-мат. лит., 1971.Նկարագրություն։ 256 с. ; 20 смԱյլ վերնագիր։- Sequental Methods in Pattern Recognition and Machine Learning
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 681.14 Ф-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0018172 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 681.14 Ф-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0018173 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 681.3 / Ф-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL2016455 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 681.3 / Ф-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL2016468 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 681.3 / Ф-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL2016469 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 621.39 Ф 94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | B0018893 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 681.14 Ф-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501357582 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 681.14 Ф-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 250166174A |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Библиогр.: 8 назв.; Пред. указ. с. 254 - 255.
[ Излагается применение последовательных методов теории статистических решений и теории оценок к задачам распознавания образов и обучения машин. ]
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։