Նախնական զինվորական պատրաստություն : 11-րդ դասարան / Վ. Օհանյան, Ս. Մարգարյան, Լ. Ղազարյան, Վ. Առաքելյան, Վ. Աստանյան, Ֆ. Երիցյան, Ռ. Ալավերդյան, Հ. Մաթևոսյան, Ա. Վիրաբյան ; [Մասնագետ խմբագիր՝ Վ. Օհանյան ; Խմբագիր՝ Ս. Մարգարյան ; Սրբագրիչ՝ Ծ Հովհաննիսյան].
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Աստղիկ գրատուն, 2017.Հրատարակություն։ ՎերահրատարակությունՆկարագրություն։ 112 էջ : նկարներ, գծագրություններ ; 24 սմISBN:- 9789939740485
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 49071գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1245816 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 49070գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1245817 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 62467գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1644541 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 62466գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1644542 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 10333ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL0766648 | |||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 868-2017 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not Loan | NL0926865 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
II / 49068գր Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր : | II / 49069գր Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր : | II / 49070գր Նախնական զինվորական պատրաստություն : 11-րդ դասարան / | II / 49071գր Նախնական զինվորական պատրաստություն : 11-րդ դասարան / | II / 49072գր Գրականություն : 9-րդ դասարան / | II / 49072գր Երկու ընկեր : Պոեմ ; Գիրք 1. / | II / 49073գր Գրականություն : 9-րդ դասարան / |
Բառարան՝ էջ 105-109:
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։