Շինարարական մեխանիկայի առաջադրանքների կատարման ուղեցույց / Լ.Հ. Լևոնյան ; Խմբագիր` Է. Ե. Խաչիյան ; Գրախոս՝ Վ.Ա. Համբարձումյան ; ՀՀ ԿԳՆ, ՃՇՀԱՀ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : ՃՇՀԱՀ, 2017.Հրատարակություն։ 2-րդ հրատարակությունՆկարագրություն։ 92 էջ : աղյուսակներ, գծանկարներ ; 20 սմISBN:- 978-9939-63-281-0
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Depository | 69.04(07) Լ-44 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0589411 | ||
Book | Engineering University Library | Depository | 69.04(07) Լ-44 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0589412 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 26383գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL0935726 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 10589ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով | NL0864852 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 26197գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL0864853 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 26198գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL0864854 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||||
II / 26381գր Գիրք հորս մասին : Երկու հատորով / | II / 26382գր Գիրք հորս մասին : Երկու հատորով / | II / 26383хр Спендиаров / | II / 26383գր Շինարարական մեխանիկայի առաջադրանքների կատարման ուղեցույց / | II / 26384գր Մաթեմատիկայի թեմատիկ գրավոր աշխատանքների և թեստերի ժողովածու : | II / 26385хр Ռուս-հայերեն, հայ-ռուսերեն բառարան / | II / 26385գր Առավոտյան մարզանք : Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ / |
Գրականություն՝ էջ 90:
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։