Особенности сборки специализированных БИС на базовых матричных кристаллах : Учебное пособие / Е.Н. Панов.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Высш. шк., 1990.Նկարագրություն։ 93,[3] с. : ил. ; 21 смISBN:- 5-06-000874-6
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 621.38 Б-74 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0232116 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 621.38 Б-74 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0232117 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 621.38 Б-74 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0232118 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 621.382.81 П-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0232119 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 621.38 / П-165 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1214870 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 621.382 П-165 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2502078836 |
Դիտման Engineering University Library դարակ, Հավաքածու։ Textbook reserve shelf Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||
621.382.81 В-29 Микросхемы и их применение : | 621.382.81 В-29 Микросхемы и их применение : | 621.382.81 В-29 Микросхемы и их применение : | 621.382.81 П-16 Особенности сборки специализированных БИС на базовых матричных кристаллах : Учебное пособие / | 621.382.81 Р-24 Расчет и конструирование микросхем : | 621.382.81 Р-24 Расчет и конструирование микросхем : | 621.382.81 Р-24 Расчет и конструирование микросхем : |
Библиогр. с. 89
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։