Նախադպրոցականի համագործակցային կարողությունների ձևավորման մանկավարժական պայմանները : Սեղմագիր` ԺԳ.00.01. «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Մ.Ս. Ավագյան ; Գիտական ղեկավար` Ս.Ա. Մարության ; Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2017.Նկարագրություն։ 22 էջ : աղյուսակ, 21 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար` մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, պրոֆեսոր Ս.Ա. Մարության: Պաշտոնական ընդդիմախոսներ` մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Լ.Թ. Ասատրյան, թեկնածու, դոցենտ Լ.Մ. Պողոսյան: Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2017 թ., մայիսի 31. Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | Ա III / 1730 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL0866390 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | Ս II / 1886 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL0865921 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում:
Գիտական ղեկավար` մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, պրոֆեսոր Ս.Ա. Մարության: Պաշտոնական ընդդիմախոսներ` մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Լ.Թ. Ասատրյան, թեկնածու, դոցենտ Լ.Մ. Պողոսյան: Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2017 թ., մայիսի 31. Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։