Тысяча примеров музыкального диктанта на 1, 2 и 3 голоса : Пособие к систематическому развитию слуха [Ноты] / Н. М. Ладухин; Редактор: Л. Кунина; Художник: А. Медведев.
Նյութի տեսակ։ ՄիավորԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Музыка , 1967.Նկարագրություն։ 91 с. : нот. ; 29 смՀամընդհանուր վերնագրեր։- Диктант
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 907.12 Л-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0093152 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 907.12 Л-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0089216 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 907.12 Л-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0089218 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 907.12 Л-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0089217 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 907.12 Л-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0101524 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 784 Л-156 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0825673 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 784 Л-156 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0825672 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 784 Л-156 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0825674 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։