Տարածքային կազմավորումների կայուն և համաչափ զարգացման հիմնախնդիրները (ՀՀ նյութերով) : Սեղմագիր` Ը.00.02 - «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Ս.Գ. Ասլանյան ; Գիտական ղեկավար` Յու.Մ. Սուվարյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ` Մ.Ե. Պետրոսյան, Մ.Խ. Չոբանյան ; Առաջատար կազմակերպություն` ԵՊՀ ; ՀՊՏՀ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2017.Նկարագրություն։ 22 էջ : աղյուսակ ; 21 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար` ՀՀ ԳԱԱ ակադեմիկոս, տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Յուրի Միքայելի Սուվարյան: Պաշտոնական ընդդիմախոսներ` տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Մարտիրոս Երվանդի Պետրոսյան: Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, 2017 թ., մարտի 30. Տնտեսագիտության թեկնածուի ատեն. սեղմագիրՆյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 14 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL0866194 | |||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | Ս II / 1863 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL0865794 | |||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | Ս II / 1790 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0865704 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում:
Գիտական ղեկավար` ՀՀ ԳԱԱ ակադեմիկոս, տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Յուրի Միքայելի Սուվարյան: Պաշտոնական ընդդիմախոսներ` տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Մարտիրոս Երվանդի Պետրոսյան: Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, 2017 թ., մարտի 30. Տնտեսագիտության թեկնածուի ատեն. սեղմագիր
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։