Բռնության և զոհի հոգեբանություն : Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ / Մ.Ա. Միքայելյան ; Գրախոսներ Ս.Ռ. Գևորգյան, Հ.Մ. Ավանեսյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ճարտարագետ, 2016.Նկարագրություն։ 163 էջ ; 20 սմISBN:- 9789939724744
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Ararat Regional Library | Ընթերցասրահ | 88 Մ 78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է ընթերցասրահում | ARL095698 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/102250 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0445352 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/102251 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0445353 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 Մ-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0315854 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 Մ-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0342396 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 88 Մ-78 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0482807 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 186-2017 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not Loan | NL0835704 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 22908գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Four Week Loan | NL0766283 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 22324գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0766051 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 9389ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0756023 |
Դիտման Municipal Library դարակ, Հավաքածու։ Կենտրոնական գրադարան Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Որոշ թեմաներից հետո` մատենագիտություն :
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։