One country : newsletter of the Bahá'i International Community. / Publ. Bahá'i International Community; edt. Brad Pokorny.
Նյութի տեսակ։ Շարունակական պաշարՀրատարակման մանրամասներ։ New York, N.Y. : Office of Public Information, Bahá'i International Community, 1989-.Հրատարակություն։ [English ed.]Նկարագրություն։ v. : ill. ; 28 cmISSN:- 1018-9300
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Continuing Resources | National Library of Armenia | Depository | 2013 Oct - 2014 Dec., v. 23, N. 2, | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0603997 | |||
Continuing Resources | National Library of Armenia | Depository | 2013, v. 23, N. 1, April-Sept. | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0603068 | |||
Continuing Resources | National Library of Armenia | Depository | 2015, V. 23, N. 3, Jan.-Dec. | Հասանելի | Two Hour Loan | NL0763883 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | Պարբերական հրատարակությունների հավաքածու | 2005, V. 17, Issue 2 | Հասանելի | One Hour Loan | P-0526209 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | Պարբերական հրատարակությունների հավաքածու | 2006, V. 18, Issue 2 | Հասանելի | One Hour Loan | P-0527766 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | Պարբերական հրատարակությունների հավաքածու | 2006, V. 18, Issue 3 | Հասանելի | One Hour Loan | 479801-30 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | Պարբերական հրատարակությունների հավաքածու | 2007, V. 18, Issue 4 | Հասանելի | One Hour Loan | P-0528757 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | Պարբերական հրատարակությունների հավաքածու | 2007, V. 19, Issue 1 | Հասանելի | One Hour Loan | 479801-50 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | Պարբերական հրատարակությունների հավաքածու | 2008, V. 19, Issue 3 | Հասանելի | One Hour Loan | P-0530786 |
Title from caption.
Also published in French and Chinese.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։