India Perspectives / Ministry of External Affairs; edt. by Bharat Bhushan, Madhuri Gupta.
Նյութի տեսակ։ Շարունակական պաշարԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ New Delhi : Ministry of External Affairs.Նկարագրություն։ v. : ill., photos ; 21 x 28 cmISSN:- 0970 5074
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Continuing Resources | Fundamental Scientific Library | General | 2001, V. 14, № 6 | Հասանելի | 25 Days Loan | 50-48207 | |||
Continuing Resources | Fundamental Scientific Library | General | 2002, V. 15, № 6 | Հասանելի | 25 Days Loan | 50-48208 | |||
Continuing Resources | Fundamental Scientific Library | General | 2006, V. 19, № 1 | Հասանելի | 25 Days Loan | 251749-70 | |||
Continuing Resources | Fundamental Scientific Library | General | 2006, V. 19, № 1 | Հասանելի | 25 Days Loan | 251749-80 | |||
Continuing Resources | National Library of Armenia | Depository | 2002, V. 15, N. 2, February | Հասանելի | One Hour Loan | NL0763169 | |||
Continuing Resources | National Library of Armenia | Depository | 2002, V. 15, N. 4, April | Հասանելի | One Hour Loan | NL0763168 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | General | V. 14, № 3(2001) | Հասանելի | Three Hour Loan | П-0522420 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | General | V. 15, № 5(2002) | Հասանելի | Three Hour Loan | П-0522422 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | General | V. 15, № 6(2002) | Հասանելի | Three Hour Loan | П-0522421 | |||
Continuing Resources | Scientific Technical Library | General | V. 15, № 8(2002) | Հասանելի | Three Hour Loan | П-0522419 |
India Perspectives is published every month in English, French, Spanish, Arabic,Urdu, Hindi, Portuguese, Russian, Bahasa Indonesia and German.Views expressed in the articles are those of the contributors and not necessarily of India Perspectives.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։