Preparation and characterization of CuO/Si 2 nanocomposite catalysts by means of sol-gel and chemical transport reactions : Thesis dis. ... cand. tech. sc. : 05.17.01 / S. H. Tohidi, MES RA, SEUA.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Yerevan, 2013.Նկարագրություն։ 28 p. ; 21 cmԱյլ վերնագիր։- Զոլ-գել և քիմիական տեղափոխության ռեակցիաների միջոցով CuO/SiO 2 նանոմասնիկային կատալիզատորների ստացումը և հատկությունների ուսումնասիրությունը : Սեղմ. տեխն. գիտ. թեկն. ... ատենախոս. : Ե.17.01 [Զուգահեռ վերնագիր]
- Получение и изучение свойств CuO/SiO2 нанокомпозитных катализаторов методом золь-гель и с помощью химических транспортных реакций : Автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.17.01 [Զուգահեռ վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | Engineering University Library | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | 66.097.33(043.3) T-67 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | EU0496815 | ||
Dissertation, Thesis | Engineering University Library | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | 66.097.33(043.3) T-67 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | EU0496816 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 4237 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1772145 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 4238 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1772146 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | II / 18 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0542505 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Sc. supervisor G.L. Grigoryan
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։