Մատթեոս Մամուրյանը մանկավարժ : Սեղմ. ԺԳ.00.01- «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասն. մանկ. գիտ. թեկն. գիտ. աստիճանի հայց. ատեն. / Ա.Ս. Սարգսյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ե.Ս. Գրիգորյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս.Վ. Աբրահամյան, Գ.Ա. Բաբայան ; ՀՀ ԿԳՆ, Խ. Աբովյանի անվ. հայկ. պետ. մանկավարժ. համալսարան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2013.Նկարագրություն։ 23 էջ ; 21 սմԽորագրեր։ Ատենախոսության նշում: Գիտական ղեկավար՝ Ե.Ս. Գրիգորյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս.Վ. Աբրահամյան, Գ.Ա. Բաբայան։ Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման սեղմագիր: ՀՀ ԿԳՆ, Խ. Աբովյանի անվ. հայկ. պետ. մանկավարժ. համալսարան։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 7471 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1779791 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 7472 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1779792 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | Ս II/114 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0569459 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | Ս II/230 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0558963 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվ. հայկ. պետ. մանկավարժ. համալսարանում։
Գիտական ղեկավար՝ Ե.Ս. Գրիգորյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս.Վ. Աբրահամյան, Գ.Ա. Բաբայան։ Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման սեղմագիր: ՀՀ ԿԳՆ, Խ. Աբովյանի անվ. հայկ. պետ. մանկավարժ. համալսարան։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։