Обучение произношению и технике чтения на английском языке / Т.А. Абрамкина.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Изд-во Моск. ун-та, 1972.Նկարագրություն։ 119 сԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Linguistic University Library | General | 42-15 А 16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | LU0018311 | ||
Book | Linguistic University Library | General | 42-15 А 16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | LU0018312 | ||
Book | Linguistic University Library | General | 42-15 А 16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | LU0018313 | ||
Book | Linguistic University Library | General | 42-15 А 16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | LU0018314 | ||
Book | Linguistic University Library | General | 42-15 А 16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | LU0018315 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 42 А-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0620062 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 42 А-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0620063 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 42 А-16 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0620064 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 42 А-161 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501582172 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 42 А-161 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501635148 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 42 А-161 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501635151 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։