Լազերային ճառագայթման փոխազդեցությունը պարբերական կառուցվածքում արատ պարունակող հեղուկ բյուրեղների հետ : Սեղմագիր՝ Ա.01.21.- «Լազերային ֆիզիկա» մաստագիտությամբ ֆիզիկա-մաթեմատիկական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր. Կ.Ռ. Ալլահվերդյան ; Գիտ. ղեկ.՝ Ռ.Ս.Հակոբյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Խ.Վ. Ներկարարյան, Ա.Ռ. Արամյան ; ՀՀ ԿԳՆ, ԵՊՀ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2012.Նկարագրություն։ 18 էջ ; 21 սմԱյլ վերնագիր։- Взаимодействие лазерного излучения с дефектосодержащими в периодической структуре жидкими кристаллами : Автореф. дис. ... канд. физ.-мат. наук : 01.04.21 [Զուգահեռ վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | Engineering University Library | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | 621.373.826(043.3) Ա-31 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | EU0567934 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 9777 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL2114011 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 9778 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL2114012 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս 01.04.21 / Ա-31 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1644350 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարանում:
Գիտ. ղեկ.՝ Ռ.Ս.Հակոբյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Խ.Վ. Ներկարարյան, Ա.Ռ. Արամյան: ֆիզիկա-մաթեմատիկական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր ՀՀ ԿԳՆ, ԵՊՀ: 2012թ.,մայիսի 26.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։