Влияние электронной коммерции на поведение потребителей : Автореф. ... канд. эконэ наук по спец. 08.00.02- Экономика, управление хозяйством и его отраслями / А.Негахдари.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Ереван, 2010.Նկարագրություն։ 65 сԱյլ վերնագիր։- Էլեկտրոնային կոմերցիայի ազդեցությունը սպառողների վարքագծի վրա. Սեղմ. Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասն. տնտեսագիտ. թեկն [Զուգահեռ վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 1205 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1370232 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
ЕГУ
Науч. рук.: к.э.н., доц. А.Б.Егиазарян
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։