ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Տարրական դպրոցի ապագա ուսուցչին մաթեմատիկական տրամաբանության հիմունքների ուսուցման մեթոդիկա : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Գ.Հ.Թադևոսյան.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2010.Նկարագրություն։ 21 էջԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: ՀՀ ԿԳՆ Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀԳիտ. ղեկ.՝ֆ.մ.գ.թ. Հ.Հ.Հարությունյան
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ս 13.00.02 / Թ-14 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1762292
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 5119 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1318947
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 5120 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1318946
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ս 13.00.02 / Է-28 Երաժշտատեսական առարկաները որպես ուսանողների ստեղծագործական կարողությունների զարգացման միջոց : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02 «Երաժշտության դասավանդման տեսություն և մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Է-30 Մաթեմատիկական ճոճանակի ընդհանրացրած մոդելի կիրառումը ֆիզիկայի բուհական դասընթացում : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ֆիզիկա) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Թ-14 Աշակերտների ինքնուրույն աշխատանքները որպես երկրաչափության ուսուցման արդյունավետության բարձրացման միջոց : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Թ-14 Տարրական դպրոցի ապագա ուսուցչին մաթեմատիկական տրամաբանության հիմունքների ուսուցման մեթոդիկա : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Թ-22 Կենսաբանության դպրոցական դասընթացի համակարգված ուսուցման տեսությունն ու պրակտիկան : Սեղմագիր ԺԳ.00.02 -«Կենսաբանության դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Ս 13.00.02 / Թ-22 Կենսաբանության դպրոցական դասընթացի համակարգված ուսուցման տեսությունն ու պրակտիկան : Սեղմագիր ԺԳ.00.02 -«Կենսաբանության դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Ս 13.00.02 / Թ-22 Կենսաբանության դպրոցական դասընթացի համակարգված ուսուցման տեսությունն ու պրակտիկան : Սեղմագիր ԺԳ.00.02 -«Կենսաբանության դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության /

ՀՀ ԿԳՆ Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ

Գիտ. ղեկ.՝ֆ.մ.գ.թ. Հ.Հ.Հարությունյան

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա