Տերահերցային ալիքների գրգռումը պարբերական կառուցվածքներում տարբերային հաճախության գեներման եղանակով : Ա.04.03- «Ռադիոֆիզիկա» մասնագիտությամբ ֆիզիկա-մաթեմատիկական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր / Վ.Ռ.Թադևոսյան ; Գիտական ղեկավար՝ Յու.Հ. Ավետիսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Է.Մ. Լազիև, Ռ.Ս. Հակոբյան ; ՀՀ ԿԳՆ ; ԵՊՀ. ն
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2005.Նկարագրություն։ 19 էջ : աղյուսակ ; 20 սմԱյլ վերնագիր։- Возбуждение терагерцовых волн методом генерации разностной частоты в периодических структурах Автореф. ... канд. физ.-мат. наук по спец. 01.04.03- Радиофизика [Զուգահեռ վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dissertation, Thesis | Engineering University Library | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ընթերցասրահ | 537.86(043.3) Թ-14 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | EU0543256 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 9674 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1879484 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | Ս ԱԳՀ / 9675 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1879483 | ||
Dissertation, Thesis | National Library of Armenia | Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ | Ս 01.04.03 / Թ-14 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1649033 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարանում:
Գիտական ղեկավար՝ Յու.Հ. Ավետիսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Է.Մ. Լազիև, Ռ.Ս. Հակոբյան: Ֆիզիկա-մաթեմատիկական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր: ՀՀ ԿԳՆ ; ԵՊՀ. 2005 թ., հունիսի 4.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։