ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Ֆրանսերենով բանավոր հաղորդակցության կարողությունների ձևավորումը տարրական դպրոցում : Սեղմագիր մանկ. գիտ. թեկն. ... սեղմագիր, ԺԳ.00.02-«Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ֆրանսերեն) մասն. / Ա.Ե. Արշակյան; ԵՊՀ.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ա. հ., 2008.Նկարագրություն։ 22 էջ ; 19 սմԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: ԵՊՀԳիտ. ղեկ.՝ մ.գ.դ., պրոֆ. Մ.Գ. Աստվածատրյան
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Ս 13.00.02 / Ա-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման NL1762206
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 6925 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1389979
Dissertation, Thesis Dissertation, Thesis National Library of Armenia Անձեռնմխելի հավաքածու ԱԳՀ / 6926 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Չի սպասարկվում NL1389980
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Ատենախոսությունների և սեղմագրերի ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Ս 13.00.02 / Ա-77 Ժամանակակից հայոց լեզվի շարահյուսության ուսուցման տեսական-մեթոդական հիմունքները միջնակարգ դպրոցում : Սեղմագիր՝ 13.00.02 «Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Ա-79 Երաժշտառիթմական շարժումը որպես կրտսեր դպրոցակնների պարային կարողությունների զարգացման միջոց : Սեղմագիր ԺԳ.00.02.-«Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (պարարվեստ) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտակն աստիճանի հայցման ատենախոսություն / Ս 13.00.02 / Ա-79 Մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդական առանձնահատկությունները ռազմական ուղղվածությամբ ուսումնական հաստատություններում : Սեղմ. ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասն. մանկ. գիտ. թեկն. / Ս 13.00.02 / Ա-92 Ֆրանսերենով բանավոր հաղորդակցության կարողությունների ձևավորումը տարրական դպրոցում : Սեղմագիր մանկ. գիտ. թեկն. ... սեղմագիր, ԺԳ.00.02-«Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ֆրանսերեն) մասն. / Ս 13.00.02 / Բ-24 Ազգային ավանդույթների օգտագործումը որպես դպրոցականների բարոյական դաստիարակության օպտիմալացման միջոց : Սեղմ. ԺԳ.00.01- «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասն.մանկավարժական գիտությունների թեկն. / Ս 13.00.02 / Գ-12 Պատանի լողորդների հատուկ պատրաստականության գնահատումը և լողի արագության կանխատեսումը : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ֆիզիկական կուլտուրա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ս 13.00.02 / Գ-20 Սամբո ըմբշամարտում ոտքերի բռնվածքներով կատարվող գցումների ուսուցման մեթոդիկայի հիմնավորումը : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (ֆիզիկական կուլտուրա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /

ԵՊՀ

Գիտ. ղեկ.՝ մ.գ.դ., պրոֆ. Մ.Գ. Աստվածատրյան

Մատենագիտ.՝ տողատակի ծանոթագր.

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա