Arame Art Gallery presents / Arame Art Gallery, Suzanna Hagopyan.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Yerevan : Tigran Mets Publishing House, 2010.Նկարագրություն։ 80 p. : chiefly col. ill. ; 30 cmISBN:- 978-9939-53-784-9
- New Masterpieces of Arame Gallery [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
- Արամե պատկերասրահ նոր ընտրանի [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | И III/21500 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0150372 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | И III/21501 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0150373 | ||
Book | National Library of Armenia Armenica_WWC | Արմենիկա հայագիտական ֆոնդ | Arm / 7050 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | NL1356692 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | III / 9839FL (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1356691 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 13751 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1830043 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | В / 19014 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | NL1230655 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Արվեստի գրականության բաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||
В / 19007 Познай свои корни: гордись и укрепи : [Книга-альбом] / | В / 19008 Karastan : Mosaice & Tiles ; [Album]. | В / 19009 Karastan : Mosaice & Tiles ; [Album]. | В / 19014 Arame Art Gallery presents / | В / 19017 Goya / [Album]. | В / 19018 Rembrandt / [Album]. | В / 19019 Van Gogh / [Album]. |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։