ԳԻՐՔ ՊԱՏՃԱՌԱՑ / Արիստոտել.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Կ. Պոլիս : տպ. Գաբրիել Սեբաստացի Բարսեղյանի, 1750.Նկարագրություն։ ՀԸ, (78) էջ : 1 փորագիր պատկեր ; 11,1 x 6,7 սմԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rare Books | Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 1783 հն (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | MAL044414 | |||
Rare Books | Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 460 հն (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | MAL043063 | |||
Rare Books | Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 458 հն (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | MAL043064 | |||
Rare Books | Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 239 հն (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ալիգ. 2 | Հասանելի | Չի սպասարկվում | MAL042893 | ||
Rare Books | National Library of Armenia | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 168 ԱՀ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL0099805 | |||
Rare Books | National Library of Armenia | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 169 ԱՀ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL0099806 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Հնատիպ գրականության հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Տիտղթ.՝ ԳՐԳՈՒԿ/ Որ Կոչի/ պատճառաց./որ է մասն ինչ/ ի գրոց պատ/ճառացն Արիս/տոտէլի. կամ/ո[ր]պ[էս] ոմանք կար/ծեն Պրոկղի իմաստասիրի./Թուին. 1199./
ՀԸ, (78) էջ : Ութածալ, մամուլանիշերը հայատառ : Շարվ. չափը՝ 11,1x6,7 սմ : Տիտղթ. զարդափակ : 1 փորագիր պատկեր, գլխազարդ, լուսանցազարդ, զարդագիր գրքի սկզբում և վերջազարդեր : Բնագիրը 11 կետաչափի բոլորագրով, օգտագործված է նաև նոտրգիր :
Գրաբար
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։