Завтра начинается сегодня : Детский альбом для фортепиано / И.Э. Манукян; Ред., предислов. С. Потанина ноты
Նյութի տեսակ։ ՄիավորԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Библиотека юного пианиста. Средние и старшие классы ДМШՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Советский композитор, 1982.Նկարագրություն։ 43 с. : нот. ; фото на 2-ой с. ; 28 смՀամընդհանուր վերնագրեր։- Пьеса
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 954,298 Մ-26 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0015391 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 954,298 Մ-26 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0015056 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 954,298 Մ-26 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0015058 | ||
Music scores | Music Library (KMI) | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | Щ 954,298 Մ-26 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ML0015057 | ||
Music scores | National Children's Library | Depository | 85.954.298 М-24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0456232 | ||
Music scores | National Children's Library | Depository | 85.954.298 М-24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0456233 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 786.2 М -241 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0541761 | ||
Music scores | National Library of Armenia | Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու | 786.2 М -241 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0541762 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Երաժշտագիտական գրականության հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։