Справочник молодого рабочего по эксплуатации электроустановок промышленных предприятий / Ю.Д. Сибикин.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Профессионально-техническое образованиеՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Высшая школа, 1984.Հրատարակություն։ Изд. 2-е, пер. и допՆկարագրություն։ 136 с. : илԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 31.2//С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | KL0070992 | ||
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 31.2//С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | KL0070993 | ||
Book | Kotayk Regional Library | Depository | 31.2//С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | KL0070994 | ||
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 31.2//С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | KL0071001 | ||
Book | Lori Regional Library | Սպասարկման բաժին | 31.29я2 С 34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL102212 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 31.29я2 С 34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL244782 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 658.2 / С-341 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1117879 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 31.2 / С34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL153433 | ||
Book | Syunik Regional Library | Depository | 31 / С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | SL0050093 | ||
Book | Syunik Regional Library | Depository | 31 / С-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | SL0052055 |
Դիտման Syunik Regional Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։