Курс для высшего управленческого персонала : Сокр. пер. с англ. / Пер. Н.И. Артемова и др. ; Контрол. ред. И.М. Васильев и др. ; Науч. ред. В.И. Терещенко.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Экономика, 1971.Նկարագրություն։ 807 с. ; 21 смԱյլ վերնագիր։- Executive Leadership Course
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 35 К-93 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | AU0492561 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 35 К-93 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | AU0492562 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 65.9(7США) / К 93 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | LRL165306 | ||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 65.9(7США) К-93 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL138605 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 651 / К-937 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1833507 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 651 / К-937 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1832704 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 651 / К-937 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1832710 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 65.8 /К93 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL139043 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 651 К-937 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2501674609 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 651 К-937 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2502934495 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։