На пути к бионике / И.Б. Литинецкий.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստՄատենաշար։ Мир знанийՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Просвещение , 1972.Նկարագրություն։ 224 стр. : илл. ; 20 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Children's Library | Depository | Ст 32 Л-64 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0339967 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 32 Л-64 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0339968 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 32 Л-64 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0340881 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 32 Л-64 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0340882 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 32 Л-64 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | CL0340883 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 62-50 / Л-643 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1008859 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 62-50 / Л-643 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1008860 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 62-50 Л-643 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2000221051 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
Ст 32 Л-52 Великий говорящий / | Ст 32 Л-52 Великий говорящий / | Ст 32 Л-64 На пути к бионике / | Ст 32 Л-64 На пути к бионике / | Ст 32 Л-64 На пути к бионике / | Ст 32 Л-64 На пути к бионике / | Ст 32 Л-64 На пути к бионике / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։