Критический комментарий к сочинениям Ф.М. Достоевского : Сборник критических статей : Ч. 1-4 / Собрал В. Зелинский.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : [Изд. авт.], 1901- 1906. Հրատարակություն։ 3-е издՆկարագրություն։ Ч. ; 22 смԱյլ վերնագիր։- Критический комментарий к сочинениям Федора Михайловича Достоевского [Այլ վերնագիր]
- Критическiй комментарiй к сочинениям Ф.М. Достоевскаго [Այլ վերնագիր]
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Ч. 1 (1901, XI, 204 c.) : Ч. 2 (1901, VIII, 196 c.) : Ч. 3 (1901, XII, 201 c.) :
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Լազարյան ճեմարանի հավաքածու | Лаз/4523 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ч. 1 | Հասանելի | One Hour Loan | NL0784761 | ||
Book | National Library of Armenia | Լազարյան ճեմարանի հավաքածու | Лаз/4522 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ч. 2 | Հասանելի | One Hour Loan | NL0784762 | ||
Book | National Library of Armenia | Երևանի Արական գիմնազիայի գրադարան | Ер.гимн/7108 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ч. 2-3 | Հասանելի | One Hour Loan | NL0784792 | ||
Book | National Library of Armenia | Լազարյան ճեմարանի հավաքածու | Лаз/4521 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ч. 3 | Հասանելի | One Hour Loan | NL0784763 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 83.3Р / Д70З (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Т. 3 | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում օգտվելու համար | SHL166754 |
Ч. 1 (1901, XI, 204 c.) : Биографические сведения о Ф.М. Достоевском; Общая характеристика литературной деятельности Ф.М. Достоевского; Критика "Бедных людей"; Критические разборы повестей и рассказов Ф.М. Достоевского. Ч. 2 (1901, VIII, 196 c.) : "Униженные и оскорбленные"; "Записки из Мертвого дома"; "Преступление и наказание". Ч. 3 (1901, XII, 201 c.) : "Идиот"; "Бесы"; "Подросток"; Речь Ф.М. Достоевского об А.С. Пушкине.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։