ՄԵԸՔ մանրամասներ
000 -LEADER |
fixed length control field |
01132nkm a2200229 a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
AM-YeNLA |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20231130142457.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
210609n ai ||||| ||||||0| ||arm|| |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
AM-YeNLA |
Language of cataloging |
arm |
Modifying agency |
AM-YeNLA |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
arm |
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Universal Decimal Classification number |
78.082.4 (NLA) |
245 00 - TITLE STATEMENT |
Title |
Սամվել Ալումյանի դասարանի համերգը |
Medium |
[Ազդագիր]։ |
Remainder of title |
Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի դահլիճ, 30 մարտի, սկիզբը երեկոյան ժամը 8-ին / |
Statement of responsibility, etc. |
Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի դահլիճ. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
[Երևան : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Ֆոտոկոմբինատ, |
Date of publication, distribution, etc. |
Առանց թվի]. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
1 թերթ ; |
Dimensions |
60x84 սմ. |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Միակողմանի։ |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Ծրագրում՝ Բեթհովեն, Բրամս, Շոպեն, Ռավել, Պրոկոֆև։ |
650 14 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Համերգ |
Form subdivision |
Ազդագրեր |
650 14 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Ազդագրեր |
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի դահլիճ |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Universal Decimal Classification |
Koha item type |
Posters, Afisha |
998 ## - LOCAL CONTROL INFORMATION (RLIN) |
Cataloger's initials, CIN (RLIN) |
sahani-nla |