ՄԵԸՔ մանրամասներ
000 -LEADER |
fixed length control field |
00981nam a2200229 a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
AM-YeNLA |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20220317161031.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
180302s2009 ai d frf 000 0 arm|| |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-9939-9017-2-5 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
AM-YeNLA |
Language of cataloging |
arm |
Transcribing agency |
AM-YeNLA |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
arm |
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Universal Decimal Classification number |
371.3 (NLA) |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Մկրտչյան, Մ.Ա. |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Կոլեկտիվ ուսուցման տարրերը : |
Remainder of title |
Մեթոդական ձեռնարկ ուսուցչի համար / |
Statement of responsibility, etc. |
Մ.Ա. Մկրտչյան ; ՀՀ ԿԳՆ ; «Բյուրակն» կրթական համալիր. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Երևան : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Ա. հ., |
Date of publication, distribution, etc. |
2009. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
80 էջ ; |
Other physical details |
աղյուսակ ; |
Dimensions |
24 սմ. |
650 14 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
Կրթություն |
General subdivision |
Կոլեկտիվ ուսուցման մեթոդիկա |
Form subdivision |
Ձեռնարկներ |
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարություն : |
710 2# - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
«Բյուրակն» կրթական համալիր |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Universal Decimal Classification |
Koha item type |
Book |
998 ## - LOCAL CONTROL INFORMATION (RLIN) |
Cataloger's initials, CIN (RLIN) |
NLA_Anuta_3 | |