Գիրք պատմության ուսուցման ։ Ինչու՞, ինչպե՞ս ։ Ինչու՞ և ինչպե՞ս պատմության ուսումնառությունը վերածել ոգևորիչ ինքնաճանաչման և ակտիվ մտածողական գործընթացի /
Գիրք պատմության ուսուցման ։ Ինչու՞, ինչպե՞ս ։ Ինչու՞ և ինչպե՞ս պատմության ուսումնառությունը վերածել ոգևորիչ ինքնաճանաչման և ակտիվ մտածողական գործընթացի /
Գրքի կազմող, նախաբանի հեղինակ՝ Ն․ Մանուկյան ; Կազմող և խմբագիր՝ Զ․ Գևորգյան ; Բնօրինակի մշակող և խմբագիր՝ Ռ․ Թար ; Կազմող՝ Ա․ Չափման ; Թարգմանիչ և կազմող՝ Թ․ Սաղդասարյան ; Խմբագիր՝ Ս․ Ղազարյան ; «Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամ․
- Երևան : «Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամ, 2020.
- 296 էջ ։ աղյուսակներ, լուսանկարներ, քարտեզներ ; 24 սմ․
- 370.1:93/94 (NLA) .
9789939922881
Կրթություն--Ուսուցման տեսության հիմնական հասկացությունները
Պատմություն
370.1:93/94 (NLA)
9789939922881
Կրթություն--Ուսուցման տեսության հիմնական հասկացությունները
Պատմություն
370.1:93/94 (NLA)