Շահաւէտ /
Պաղտասար Դպիր, 1683-1768
Շահաւէտ / Պաղտասար Դպիր - Կ. Պոլիս : Ա. հ., 1720(՞). - 96(՞) գծափակ էջ ; 14,2 սմ.
ՏԻՏՂԹ.՝ ԳՐԳՈՒԿՍ/ ՇԱՀԱՒԷՏ/ ունի յինքեան բա/զում ինչ հաւա/քեցեալ աստի և/անտի, յաղագըս/օգտի որոց միտս/ ունին և լսե/լիս:/ Տպեցեալ կարողութեամբն ա[ստուծո]յ,/ ի Հայրապետութեան սրբոյն/ Էջմիածնի Տեառն Ա[ստուա]ծատրոյ/ Սրբազան Կաթողիկոսին ամ[ենայն]/ Հայոց։/ Ի պատրիարգութեան սրբոյն Երու/սաղէմի՝ Տեառն Գրիգորի շնոր-/հազարդ եպիսկոպոսի։ Ի հռչա/կաւոր մայրաքաղաքին կոստան/դընուպօլսի։ Հրամանաւ նորին/ առաջնորդի՝ Տեառն Յօհաննի-/սի ա[ստուա]ծաբան վարդապետի։/ 96(՞) գծափակ էջ։ Ութածալ, մամուլանիշերը հայկական և արաբական թվանշաններով։ Շարվ. չափը շրջանակով՝ 11X6,5 սմ: 1 գլխազարդ, 1 լուսանցազարդ և 1 զարդագիր։ Բնագիրը 12 կետաչափի բոլորագրով, օգտագործված է նաև նոտրգիր։ ԾԱՆՈԹ.՝ Այս հրատարակության տպագրության վայրի ու թվականի մասին տեղեկություն կա նույն գրքի 1750 թ. հրատարակության մեջ, որի անվանաթերթին տպագրված է՝ «Գրգուկս Շահաւէտ, ունի յինքեան բանս ինչ հաւաքեցեալ աստի և անտի. յաղագս օգտի որոց միտս ունի և լսելիս։ Տպեցեալ կարողութեամբն Աստուծոյ յառաջ քան զայս, ի Հայրապետութեան սրբոյն Էջմիածնի՝ Տեառն Աստուածատրոյ Սրբազան Կաթողիկոսին ամենայն Հայոց։ Ի պատրիարգութեան սրբոյն Երուսաղէմի՝ Տեառն Գրիգորի Շնորհազարդ Եպիսկոպոսի։ Ի հռչակաւոր Մայրաքաղաքին Կոստանդնուպօլսի։ Հրամանաւ նորին առաջնորդի՝ Տեառն Յօհաննիսի Աստուածաբան Վարդապետի։ Իսկ այժմ նորապէս Տպեցեալ...»։
Գրքի հիշատակարանում կա «...տպել և ի լոյս ածել զփոքրիկ տետրակս/ շարադրեցեալ ի տիրացու Պաղտասար դպրէ աւելի քան զերեսուն ամս յառաջ քան զայս և տպեցեալ և կոչեցեալ ի շահողացն Շահաւետ։» Տիտղոսաթերթը նկարագրված է Գ. Բամբուքճյանի ուղարկած գրավոր տեղեկությունից։ Ալիգ. 1
Կազմակից է՝ Ալիգ. 2. Պատմութիւն Մարիանէ Կուսին.- Ա. տ., Ա. թ.; Ալիգ. 3 Այս է վիճաբանութիւն Մելիտէսի, ընդ Մովսէսի քերթողին.- Ա. տ., Ա. թ.
Բնագիրը՝ գրաբար
Բարոյական աստվածաբանություն
Շահաւէտ / Պաղտասար Դպիր - Կ. Պոլիս : Ա. հ., 1720(՞). - 96(՞) գծափակ էջ ; 14,2 սմ.
ՏԻՏՂԹ.՝ ԳՐԳՈՒԿՍ/ ՇԱՀԱՒԷՏ/ ունի յինքեան բա/զում ինչ հաւա/քեցեալ աստի և/անտի, յաղագըս/օգտի որոց միտս/ ունին և լսե/լիս:/ Տպեցեալ կարողութեամբն ա[ստուծո]յ,/ ի Հայրապետութեան սրբոյն/ Էջմիածնի Տեառն Ա[ստուա]ծատրոյ/ Սրբազան Կաթողիկոսին ամ[ենայն]/ Հայոց։/ Ի պատրիարգութեան սրբոյն Երու/սաղէմի՝ Տեառն Գրիգորի շնոր-/հազարդ եպիսկոպոսի։ Ի հռչա/կաւոր մայրաքաղաքին կոստան/դընուպօլսի։ Հրամանաւ նորին/ առաջնորդի՝ Տեառն Յօհաննի-/սի ա[ստուա]ծաբան վարդապետի։/ 96(՞) գծափակ էջ։ Ութածալ, մամուլանիշերը հայկական և արաբական թվանշաններով։ Շարվ. չափը շրջանակով՝ 11X6,5 սմ: 1 գլխազարդ, 1 լուսանցազարդ և 1 զարդագիր։ Բնագիրը 12 կետաչափի բոլորագրով, օգտագործված է նաև նոտրգիր։ ԾԱՆՈԹ.՝ Այս հրատարակության տպագրության վայրի ու թվականի մասին տեղեկություն կա նույն գրքի 1750 թ. հրատարակության մեջ, որի անվանաթերթին տպագրված է՝ «Գրգուկս Շահաւէտ, ունի յինքեան բանս ինչ հաւաքեցեալ աստի և անտի. յաղագս օգտի որոց միտս ունի և լսելիս։ Տպեցեալ կարողութեամբն Աստուծոյ յառաջ քան զայս, ի Հայրապետութեան սրբոյն Էջմիածնի՝ Տեառն Աստուածատրոյ Սրբազան Կաթողիկոսին ամենայն Հայոց։ Ի պատրիարգութեան սրբոյն Երուսաղէմի՝ Տեառն Գրիգորի Շնորհազարդ Եպիսկոպոսի։ Ի հռչակաւոր Մայրաքաղաքին Կոստանդնուպօլսի։ Հրամանաւ նորին առաջնորդի՝ Տեառն Յօհաննիսի Աստուածաբան Վարդապետի։ Իսկ այժմ նորապէս Տպեցեալ...»։
Գրքի հիշատակարանում կա «...տպել և ի լոյս ածել զփոքրիկ տետրակս/ շարադրեցեալ ի տիրացու Պաղտասար դպրէ աւելի քան զերեսուն ամս յառաջ քան զայս և տպեցեալ և կոչեցեալ ի շահողացն Շահաւետ։» Տիտղոսաթերթը նկարագրված է Գ. Բամբուքճյանի ուղարկած գրավոր տեղեկությունից։ Ալիգ. 1
Կազմակից է՝ Ալիգ. 2. Պատմութիւն Մարիանէ Կուսին.- Ա. տ., Ա. թ.; Ալիգ. 3 Այս է վիճաբանութիւն Մելիտէսի, ընդ Մովսէսի քերթողին.- Ա. տ., Ա. թ.
Բնագիրը՝ գրաբար
Բարոյական աստվածաբանություն