Մարքեթինգային որոշումների կայացումն անորոշության պայմաններում (ՀՀ օրինակով) : Սեղմագիր՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /
Քոլյան, Լիլիթ Ստեփանի
Մարքեթինգային որոշումների կայացումն անորոշության պայմաններում (ՀՀ օրինակով) : Սեղմագիր՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Լ.Ս. Քոլյան ; Գիտական ղեկավար՝ Շ․Ս․ Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Հ․ Մելքոնյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան․ - Երևան, 2010. - 22 էջ ; 20 սմ․
Գիտական ղեկավար՝ Շ․Ս․ Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Հ․ Մելքոնյան։
Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում
Տնտեսագիտություն
Սեղմագրեր
Մարքեթինգային որոշումների կայացումն անորոշության պայմաններում (ՀՀ օրինակով) : Սեղմագիր՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Լ.Ս. Քոլյան ; Գիտական ղեկավար՝ Շ․Ս․ Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Հ․ Մելքոնյան ; Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան․ - Երևան, 2010. - 22 էջ ; 20 սմ․
Գիտական ղեկավար՝ Շ․Ս․ Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Հ․ Մելքոնյան։
Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում
Տնտեսագիտություն
Սեղմագրեր