Մարքեթինգային գործունեության հիմնախնդիրները և դրանց լուծման ուղիները Հայաստանի Հանրապետությունում (թռչնի մսի շուկայի օրինակով) : Սեղմագիր՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /
Փափազյան, Խաչիկ Ստեփանի
Մարքեթինգային գործունեության հիմնախնդիրները և դրանց լուծման ուղիները Հայաստանի Հանրապետությունում (թռչնի մսի շուկայի օրինակով) : Սեղմագիր՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Խ.Ս. Փափազյան ; Գիտական ղեկավար՝ Վ․Ե․ Խոջաբեկյան ; ԵՊՏՀ․ - Երևան, 2004. - 21 էջ ; 21 սմ․
Գիտական ղեկավար՝ Վ.Ե. Խոջաբեկյան։
Տնտեսագիտություոն
Սեղմագրեր
Մարքեթինգային գործունեության հիմնախնդիրները և դրանց լուծման ուղիները Հայաստանի Հանրապետությունում (թռչնի մսի շուկայի օրինակով) : Սեղմագիր՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Խ.Ս. Փափազյան ; Գիտական ղեկավար՝ Վ․Ե․ Խոջաբեկյան ; ԵՊՏՀ․ - Երևան, 2004. - 21 էջ ; 21 սմ․
Գիտական ղեկավար՝ Վ.Ե. Խոջաբեկյան։
Տնտեսագիտություոն
Սեղմագրեր