Էլեկտրոնային մարքեթինգի արդի հիմնախնդիրները ՀՀ-ում ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /
Թավադյան, Դավիթ Միխայիլի
Էլեկտրոնային մարքեթինգի արդի հիմնախնդիրները ՀՀ-ում ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Դ.Մ. Թավադյան ; Գիտական ղեկավար՝ Յու.Մ. Սուվարյան ; Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան. - Երևան, 2010. - 160 էջ ։ աղյուսակներ, գծապատկերներ ; 30 սմ.
Գիտական ղեկավար՝ Յու.Մ. Սուվարյան։
Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում
Էլեկտրոնային մարքեթինգի արդի հիմնախնդիրները ՀՀ-ում ։ Ատենախոսություն՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Դ.Մ. Թավադյան ; Գիտական ղեկավար՝ Յու.Մ. Սուվարյան ; Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան. - Երևան, 2010. - 160 էջ ։ աղյուսակներ, գծապատկերներ ; 30 սմ.
Գիտական ղեկավար՝ Յու.Մ. Սուվարյան։
Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում