Միջառարկայական կապերի իրականացումը տարրական դասարաններում որպես կրտսեր դպրոցականի գեղագիտական դաստիարակության օպտիմալացման միջոց : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /
Նանյան, Լալա Արամի
Միջառարկայական կապերի իրականացումը տարրական դասարաններում որպես կրտսեր դպրոցականի գեղագիտական դաստիարակության օպտիմալացման միջոց : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Լ.Ա. Նանյան ; Գիտական ղեկավար՝ Մ.Ս. Մելքումյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Վ. Աբրահամյան, Գ.Ա. Բաբայան ; Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն, Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան. - Երևան, 2001. - 22 էջ ; 20 սմ.
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի ընդհանուր մանկավարժության ամբիոնում ։
Գիտական ղեկավար՝ Մ.Ս. Մելքումյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Վ. Աբրահամյան, Գ.Ա. Բաբայան։
Մանկավարժության տեսություն և պատմություն
Միջառարկայական կապերի իրականացումը տարրական դասարաններում որպես կրտսեր դպրոցականի գեղագիտական դաստիարակության օպտիմալացման միջոց : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Լ.Ա. Նանյան ; Գիտական ղեկավար՝ Մ.Ս. Մելքումյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Վ. Աբրահամյան, Գ.Ա. Բաբայան ; Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն, Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան. - Երևան, 2001. - 22 էջ ; 20 սմ.
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի ընդհանուր մանկավարժության ամբիոնում ։
Գիտական ղեկավար՝ Մ.Ս. Մելքումյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Վ. Աբրահամյան, Գ.Ա. Բաբայան։
Մանկավարժության տեսություն և պատմություն