Ուսուցման գործընթացում ձևամոլության դրսևորումները և դրանց հաղթահարման ուղիները : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման /
Ադամյան, Նունե Հերբերտի
Ուսուցման գործընթացում ձևամոլության դրսևորումները և դրանց հաղթահարման ուղիները : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ն.Հ. Ադամյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ա.Վ. Աբրահամյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Բ.Մ. Եսաջանյան, Ռ.Կ. Մուրադյան ; Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն, Երևանի Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան. - Երևան, 2004. - 21 էջ ; 20 սմ.
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի ընդհանուր մանկավարժության ամբիոնում ։
Գիտական ղեկավար՝ Ա.Վ. Աբրահամյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Բ.Մ. Եսաջանյան, Ռ.Կ. Մուրադյան։
Մանկավարժության տեսություն և պատմություն
Ուսուցման գործընթացում ձևամոլության դրսևորումները և դրանց հաղթահարման ուղիները : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման / Ն.Հ. Ադամյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ա.Վ. Աբրահամյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Բ.Մ. Եսաջանյան, Ռ.Կ. Մուրադյան ; Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն, Երևանի Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան. - Երևան, 2004. - 21 էջ ; 20 սմ.
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի ընդհանուր մանկավարժության ամբիոնում ։
Գիտական ղեկավար՝ Ա.Վ. Աբրահամյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Բ.Մ. Եսաջանյան, Ռ.Կ. Մուրադյան։
Մանկավարժության տեսություն և պատմություն