Անձի՝ ցանցային մարքեթինգում ներգրավվածությունը պայմանավորող հոգեբանական գործոնները ։ ԺԹ․00․01-«Ընդհանուր հոգեբանություն, հոգեբանության տեսություն և պատմություն, անձի հոգեբանություն» մասնագիտությամբ հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր /
Աղասյան, Նունե Արամի
Անձի՝ ցանցային մարքեթինգում ներգրավվածությունը պայմանավորող հոգեբանական գործոնները ։ ԺԹ․00․01-«Ընդհանուր հոգեբանություն, հոգեբանության տեսություն և պատմություն, անձի հոգեբանություն» մասնագիտությամբ հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր / Ն․Ա․ Աղասյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ռ․Վ․ Աղուզումցյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Գ․ Խաչատրյան ; ԵՊՀ ; ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն․ - Երևան, 2020․ - 22 էջ ։ աղյուսակ ; 20 սմ․
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարանում։
Գիտական ղեկավար՝ Ռ․Վ․ Աղուզումցյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Գ․ Խաչատրյան։
Անձի հոգեբանություն
Անձի՝ ցանցային մարքեթինգում ներգրավվածությունը պայմանավորող հոգեբանական գործոնները ։ ԺԹ․00․01-«Ընդհանուր հոգեբանություն, հոգեբանության տեսություն և պատմություն, անձի հոգեբանություն» մասնագիտությամբ հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության սեղմագիր / Ն․Ա․ Աղասյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ռ․Վ․ Աղուզումցյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Գ․ Խաչատրյան ; ԵՊՀ ; ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն․ - Երևան, 2020․ - 22 էջ ։ աղյուսակ ; 20 սմ․
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարանում։
Գիտական ղեկավար՝ Ռ․Վ․ Աղուզումցյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս․Ա․ Գևորգյան, Ն․Գ․ Խաչատրյան։
Անձի հոգեբանություն