Էլեկտրոնային մարքեթինգի արդի հիմնախնդիրները ՀՀ-ում : Սեղմ. Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա» /
Թավադյան, Դավիթ Միխայիլի
Էլեկտրոնային մարքեթինգի արդի հիմնախնդիրները ՀՀ-ում : Սեղմ. Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա» / Դ.Մ.Թավադյան ; ՀՊՏՀ. - Երևան, 2010. - 23 էջ ; 20 սմ.
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան Գիտ. ղեկ.՝ ՀՀ ԳԱԱ թղթ. անդ., տ.դ-ր, պրոֆ. Յու.Մ.Սուվարյան
Տնտեսագիտություն
Էլեկտրոնային մարքեթինգ
Էլեկտրոնային մարքեթինգի արդի հիմնախնդիրները ՀՀ-ում : Սեղմ. Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա» / Դ.Մ.Թավադյան ; ՀՊՏՀ. - Երևան, 2010. - 23 էջ ; 20 սմ.
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան Գիտ. ղեկ.՝ ՀՀ ԳԱԱ թղթ. անդ., տ.դ-ր, պրոֆ. Յու.Մ.Սուվարյան
Տնտեսագիտություն
Էլեկտրոնային մարքեթինգ