Մարքեթինգային հիմնախնդիրները քաղաքական կազմակերպություններում (ՀՀ նյութերով) : Ատենախոսություն՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի /
Պարսամյան, Տարոն Վահրամի
Մարքեթինգային հիմնախնդիրները քաղաքական կազմակերպություններում (ՀՀ նյութերով) : Ատենախոսություն՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի / Տ. Վ.Պարսամյան. - Երևան, 2016. - 136 էջ. - 08.00.02(NLA) .
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան Գիտական ղեկավար՝ տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Ա. Ե.Զաքարյան
Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում
Ատենախոսություններ
08.00.02(NLA)
Մարքեթինգային հիմնախնդիրները քաղաքական կազմակերպություններում (ՀՀ նյութերով) : Ատենախոսություն՝ Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի / Տ. Վ.Պարսամյան. - Երևան, 2016. - 136 էջ. - 08.00.02(NLA) .
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան Գիտական ղեկավար՝ տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Ա. Ե.Զաքարյան
Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում
Ատենախոսություններ
08.00.02(NLA)