Սովորողների իմացական գործունեության արդյունքների գնահատման հիմնախնդիրը դպրոցում քիմիայի ուսուցման գործընթացում : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (քիմիա) մասնագիտությամբ մանկավարժական թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության /
Բդոյան, Քնարիկ Հնձարի
Սովորողների իմացական գործունեության արդյունքների գնահատման հիմնախնդիրը դպրոցում քիմիայի ուսուցման գործընթացում : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (քիմիա) մասնագիտությամբ մանկավարժական թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Ք.Հ. Բդոյան ; Գիտական ղեկավար՝ Լ.Ա. Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Մ.Մ. Մանուկյան, Հ.Գ. Խաչատրյան ; ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն, Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան. - Երևան, 2013. - 22 էջ ; 20 սմ.
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան:
Գիտական ղեկավար՝ Լ.Ա. Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Մ.Մ. Մանուկյան, Հ.Գ. Խաչատրյան:
Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա
Սովորողների իմացական գործունեության արդյունքների գնահատման հիմնախնդիրը դպրոցում քիմիայի ուսուցման գործընթացում : Սեղմագիր՝ ԺԳ.00.02- «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (քիմիա) մասնագիտությամբ մանկավարժական թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Ք.Հ. Բդոյան ; Գիտական ղեկավար՝ Լ.Ա. Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Մ.Մ. Մանուկյան, Հ.Գ. Խաչատրյան ; ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն, Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան. - Երևան, 2013. - 22 էջ ; 20 սմ.
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան:
Գիտական ղեկավար՝ Լ.Ա. Սահակյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Մ.Մ. Մանուկյան, Հ.Գ. Խաչատրյան:
Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա