ԺԱՄԱԳԻՐՔ.
ԺԱՄԱԳԻՐՔ.
- Կ. Պոլիս : տպ. Հովհաննեսի և Պողոսի, 1786.
- 478 էջ ; 27 սմ.
Տիտղթ.՝ ԺԱՄԱԳԻՐՔ/ԱՏԵՆԻ։/ Յորում Պարունակին Երեք գիրք Եկեղեցւոյս մերոյ Ժա/մակարգութեանցն։/ Նախ՝ Գիրք Սաղմոսացն Դաւթի Հարիւր յիսուն ալելուիցն./ յՈւթ Կանոնս բաժանեալ յեօթական Գուբղայս։/ Զի ութերորդքն յայլոց են։/ Երկրորդ՝ Գիրքն Ժամագիրք. Յորում են Կարգաւորու[թ]ի[ւն]ք/ Հասարակաց Աղօթից Հայաստանեայց ս[ուր]բ Եկեղեցւոյ։/ Արարեալ մեծին Սահակայ Պարթևի՝ Հայոց Հայր[ա]պ[ե]տի. և Մեսրոպայ Վարդապետի, և Գիւտոյ, և Յօհան/նու մանդակունւոյ։ / Իսկ Երրորդ Գիրք՝ Տօնացոյց Հայոց. Որ ցուցանէ զպատ-/շաճ երգեցմունս և զընթերցուածս Տօնից Տ[է]րունականաց և/ ս[ր]բ[ո]ցն և պահոց. Ըստ արարողու[թ]ե[ան] հայաստանեայց ս[ուր]բ եկեղեցւոյ։ / Արարեալ նոյնոյ իսահակայ մեծի՝ հայոց հայր[ա]պ[ե]տի։/ Եւ ապա Համառօտ Խրատ արարողութեանց ս[ուր]բ Եկեղեցւոյս/ հայոց ժամակարգութէանցն թէ որն յոր դասէ/ ասիլ պիտի և այլ/։ Իսկ՝ վերստին տպեցեալ եղև ի կոստանդնուպօլիս քաղաքի բնա/կեցեալ բոլոր ազգիս կամեցողու[թեամ]բն. և հրամանաւ նորին Ազգա-/սէր Պատրիարգի Տ[եառ]ն Զաքարիայ Ա[ստուա]ծաբան կոչեցելոյ գերի-/մաստ վարդ[ա]պ[ե]տի՝ և Արք Եպ[իսկոպո]սի. ի փառս մանկացելոյն յ[իսուս]ի։/ Ի Տպարանի Յօհաննիսի և Պօղոսի։/ Առաջնորդեա Ամենակարօղ Տէր։/ ՆՀԸ (478), 2 չհ երկսյուն, զարդափակ էջ, առաջաբանը և հիշատակարանը միասյուն, տիտղթ. դարձերեսը և 327-328-րդ էջերը չտպագրված։ Քառածալ մամուլանիշերը հայատառ։ Շարվ. չափը շրջանակով՝ 20x15 սմ։ Տիտղթ. զարդափակ։ Լուսանցանիշերով։ 8 փորագիր պատկեր՝ 5, 150, 208, 244, 253, 263, 283 և 330-րդ էջերում։ Գլխազարդեր, վերջազարդեր, զարդագրեր և լուսանցազարդեր։ Բնագիրը 12 կետաչափի բոլորագրով, օգտագործված են նաև գլխագրեր և նոտրգիր։
Գրաբար
Սաղմոսներ
Տոնացույց
Ժամագիրք
Տիտղթ.՝ ԺԱՄԱԳԻՐՔ/ԱՏԵՆԻ։/ Յորում Պարունակին Երեք գիրք Եկեղեցւոյս մերոյ Ժա/մակարգութեանցն։/ Նախ՝ Գիրք Սաղմոսացն Դաւթի Հարիւր յիսուն ալելուիցն./ յՈւթ Կանոնս բաժանեալ յեօթական Գուբղայս։/ Զի ութերորդքն յայլոց են։/ Երկրորդ՝ Գիրքն Ժամագիրք. Յորում են Կարգաւորու[թ]ի[ւն]ք/ Հասարակաց Աղօթից Հայաստանեայց ս[ուր]բ Եկեղեցւոյ։/ Արարեալ մեծին Սահակայ Պարթևի՝ Հայոց Հայր[ա]պ[ե]տի. և Մեսրոպայ Վարդապետի, և Գիւտոյ, և Յօհան/նու մանդակունւոյ։ / Իսկ Երրորդ Գիրք՝ Տօնացոյց Հայոց. Որ ցուցանէ զպատ-/շաճ երգեցմունս և զընթերցուածս Տօնից Տ[է]րունականաց և/ ս[ր]բ[ո]ցն և պահոց. Ըստ արարողու[թ]ե[ան] հայաստանեայց ս[ուր]բ եկեղեցւոյ։ / Արարեալ նոյնոյ իսահակայ մեծի՝ հայոց հայր[ա]պ[ե]տի։/ Եւ ապա Համառօտ Խրատ արարողութեանց ս[ուր]բ Եկեղեցւոյս/ հայոց ժամակարգութէանցն թէ որն յոր դասէ/ ասիլ պիտի և այլ/։ Իսկ՝ վերստին տպեցեալ եղև ի կոստանդնուպօլիս քաղաքի բնա/կեցեալ բոլոր ազգիս կամեցողու[թեամ]բն. և հրամանաւ նորին Ազգա-/սէր Պատրիարգի Տ[եառ]ն Զաքարիայ Ա[ստուա]ծաբան կոչեցելոյ գերի-/մաստ վարդ[ա]պ[ե]տի՝ և Արք Եպ[իսկոպո]սի. ի փառս մանկացելոյն յ[իսուս]ի։/ Ի Տպարանի Յօհաննիսի և Պօղոսի։/ Առաջնորդեա Ամենակարօղ Տէր։/ ՆՀԸ (478), 2 չհ երկսյուն, զարդափակ էջ, առաջաբանը և հիշատակարանը միասյուն, տիտղթ. դարձերեսը և 327-328-րդ էջերը չտպագրված։ Քառածալ մամուլանիշերը հայատառ։ Շարվ. չափը շրջանակով՝ 20x15 սմ։ Տիտղթ. զարդափակ։ Լուսանցանիշերով։ 8 փորագիր պատկեր՝ 5, 150, 208, 244, 253, 263, 283 և 330-րդ էջերում։ Գլխազարդեր, վերջազարդեր, զարդագրեր և լուսանցազարդեր։ Բնագիրը 12 կետաչափի բոլորագրով, օգտագործված են նաև գլխագրեր և նոտրգիր։
Գրաբար
Սաղմոսներ
Տոնացույց
Ժամագիրք