Маркетинг взаимоотношений : Анализ маркетинговых стратегий на основе взаимоотношений; Учебник для студ. вузов / Дж. Иган,; Пер. с англ. [Е.Э. Лалаян].
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2008.Հրատարակություն։ 2 -е издՆկարագրություն։ 363 с. : илл. ; 21 смISBN:- 0-273-68623-2 (англ.)
- 978-5-238-01321-3 (русс.)
- relationship marketing : Exploring relational strategies in marketing [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 2-րդ ընթերցասրահ | 339.138(075.8) И-26 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | AU0057604 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 339.138(075.8) И-26 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0057603 |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։