Տոհմածառիս արմատները : Արցախ-Խաչենից Իջևան-Թալա / Ի.Գ. Բեգլարյան ; Առաջաբանը՝ Ս. Խանզադյանի ; Խմբ.՝ Մ.Տ. Խոցանյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Հայ գրող, 1992.Նկարագրություն։ 126 էջ : 6 ներդ. թ. լուսանկ. ; 16 սմISBN:- 5-8079-0481-8
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AI/21470 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0612630 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AI/19431 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 25 Days Loan | FL0064102 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 43935 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1380087 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | I / 5180գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL1076510 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(47.925) Բ-41 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0413504 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(47.925) Գ-34 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | NL0413505 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 9(47.925) Բ-41 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | 609-92AF |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Անձեռնմխելի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
ԱԳՀ / 4393-2020 Քրիստոնեական էթիկա : | ԱԳՀ / 43933 Երգ երգոց Սողոմոնի : Աստվածաշունչ Մատյանից / | ԱԳՀ / 43934 Ակնթարթ : [Բանաստեղծությունների ժողովածու] / | ԱԳՀ / 43935 Տոհմածառիս արմատները : Արցախ-Խաչենից Իջևան-Թալա / | ԱԳՀ / 43936 Արվեստ քերթության : Բանաստեղծություններ և պոեմ / | ԱԳՀ / 43937 Մահամերձ տարի : [Բանաստեղծություններ] / | ԱԳՀ / 43938 Կենսագազ : Ինչ է նա, ինչպես են ստանում, ինչպես են օգտագործում / |
Տողատ. ծանոթ.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։