Հայոց տերերը / Գ.Ի. Հովհաննիսյան; Առաջաբ. և խմբ.՝ Ա. Հարությունյան; Նկ.՝ Հ. Հովհաննիսյան; Հայրենիք ակումբ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Գրիգոր Տաթևացի, 2012.Նկարագրություն։ 328 էջ : լուսանկ. ; 20 սմISBN:- 9789994141814
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 63.3.(2Հ) Հ 85 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | LRL002864 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 58462 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL1760843 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 30842գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL0988400 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(47.925)Գ Հ-85 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0465395 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 9(47.925)Գ Հ-85 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0465396 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 9(47.925)Գ Հ-85 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0465097 |
Դիտման Lori Regional Library դարակ, Հավաքածու։ Ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||
63.3(2Հ) Հ 85 Դրվագներ հայ ազատագրական մտքի պատմության : [2 գ.] / | 63.3(2Հ) Հ 85 Դրվագներ հայ ազատագրական մտքի պատմության : [2 գ.] / | 63.3.(2Հ) Հ 85 Հայ ժողովրդի պատմության քրեստոմատիա : [1 հտ.] / | 63.3.(2Հ) Հ 85 Հայոց տերերը / | 63.3(2Հ) Հ 96 Յուշեր / | 63.3(2Հ) Ղ 15 Ղարաքիլիսայի հերոսամարտը : (Ականատեսի հիշողութիւններից) / | 63.3.(2Հ) Ղ 28 Հայ էթնոսի պատմական առաքելությունը / |
Տողատ. ծանոթ.
Մատենագիտ. տողատ. ծանոթ. և էջ՝ 326-327 հայ. և ռուս.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։