Մարքեթինգային ռազմավարության պարադիգմը և սպառողական վարքը : (Գործոնային վերլուծություն) : Մենագրություն / Ա.Ս. Թադևոսյան, Տ.Հ. Նասոյան ; Գրախոսներ՝ Վ.Բ. Բոստանջյան, Ռ.Ն. Սարինյան ; Խմբագիր՝ Հ.Ց. Պետրոսյան ; ՀՀ ԿԳՆ ; Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ճարտարագետ, 2017.Նկարագրություն։ 202 էջ : աղյուսակ ; 20 սմISBN:- 978-9939-72-518-5
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/102566 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0452967 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/102567 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0452968 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 24170գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL0926160 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 24171գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL0926161 | |||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 589 - 2017 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not Loan | NL0863819 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 9999ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | NL0822819 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
II / 24170хр Становление европейской науки / | II / 24170գր Մարքեթինգային ռազմավարության պարադիգմը և սպառողական վարքը : (Գործոնային վերլուծություն) : Մենագրություն / | II / 24171хр Европа. Два некролога / | II / 24171գր Մարքեթինգային ռազմավարության պարադիգմը և սպառողական վարքը : (Գործոնային վերլուծություն) : Մենագրություն / | II / 24172хр Очерк философии в самоизложении / | II / 24172գր Հայոց լեզու : | II / 24173 Հայոց լեզու : |
Օգտագործված գրականություն՝ էջ 192-201: Տողատակում՝ ծանոթագրություններ:
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։