Ծառայությունների որակի ընկալման և սպառողների բավարարվածության հիմնախնդիրները ՀՀ բարձրագույն կրթության բնագավառում : Սեղմագիր՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության /
Կիրակոսյան, Լուսինե Մանուկի
Ծառայությունների որակի ընկալման և սպառողների բավարարվածության հիմնախնդիրները ՀՀ բարձրագույն կրթության բնագավառում : Սեղմագիր՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Լ.Մ. Կիրակոսյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ա.Ե. Զաքարյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Ա. Հակոբյան, Մ.Վ. Բադալյան ; ՀՊՏՀ. - Երևան, 2018. - 22 էջ ; 21 սմ.
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում:
Գիտական ղեկավար՝ Ա.Ե. Զաքարյան:
Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում
Սեղմագրեր
Ծառայությունների որակի ընկալման և սպառողների բավարարվածության հիմնախնդիրները ՀՀ բարձրագույն կրթության բնագավառում : Սեղմագիր՝ Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսության / Լ.Մ. Կիրակոսյան ; Գիտական ղեկավար՝ Ա.Ե. Զաքարյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա.Ա. Հակոբյան, Մ.Վ. Բադալյան ; ՀՊՏՀ. - Երևան, 2018. - 22 էջ ; 21 սմ.
Ատենախոսության թեման հաստատվել է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում:
Գիտական ղեկավար՝ Ա.Ե. Զաքարյան:
Տնտեսության, նրա ոլորտների տնտեսագիտություն և կառավարում
Սեղմագրեր