Գրական ուղղությունները և դպրոցները համաշխարհային դասական գրականության և ազգային գրականությունների համատեքստում ։ Վաղ կլասիցիզմից մինչև 20-րդ դարի 20-ական թվականներ. Տիպաբանությունը, ընդհանրություններն ու առանձնահատկությունները ։ Միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու / Խմբագիր՝ Ս. Մարգարյան ; Խմբագրական խորհուրդ՝ Հ.Ոսկանյան, Մ. Պիոտրովսկի, Ա. Իսահակյան, Ա. Գոլուբկով և այլոք ; ՀՀ Գիտությունների ազգայի ակադեմիա, Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Համառոտագրություն լեզու: Անգլերեն, Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան ։ ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատարակչություն, 2024.Նկարագրություն։ 425 էջ ; 21 սմISBN:- 978-5-8080-1557-9
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | Նյութի պահումներ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/112796 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | FL0686898 | |||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/112797 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | FL0686899 | |||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/112798 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | FL0686900 | |||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/112808 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | FL0686901 | |||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/112809 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | FL0686902 | |||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 10982-2025 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Չի սպասարկվում | NL2226092 | |||
Book | National Library of Armenia | General | II / 23546ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | NL2226076 |
Գումարային պահումներ: 0
DOI: 10.54503/978-5-8080-1557-9
Տողատակում՝ մատենագիտական ծանոթագրություններ։
Յուրաքանչյուր թեմայից հետո ամփոփում՝ անգլերեն և ռուսերեն լեզուներով։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործեք ձեր հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։